středa 9. dubna 2014

Nic lidského mi není cizí.....




Vítám Vás na svém novém, v pořadí druhém a nejspíš posledním blogu.
Vznikl proto, že jsem zjistila, že mě psaní baví, sešity dochází a já chci šetřit lesy
( podle názoru bližních jsem eko-terorista - čirá pomluva ), na netu je místa dost
i pro neuměly, jako jsem já a navíc, na můj první, důležitější, zásadnější
a já nevím co ještě - ější blog http://raring-annika.blogspot.com stejně nikdo nechodí,
 tak si tady můžu plácat co chci a každému to může být kdesi..., ehm, že.

A protože sluníčkových, miminkovských, pusinkových, chatičkových a bůhví jakých
blogů je přehršel, tady se nedočtete, jak mocinky moc milujuškuju svoje děťulinky
nebo svého manžílečka, nedej bože našeho pesánečíčka. Nic proti, ale ne tady.
Tady to bude totiž fakt drsný.
Tady se bude pomlouvat, drbat, sem tam se i přisprostne, budou se zde řešit otázky
zásadního významu ( např. přežrání, opice a pod. ) a nevyhneme se ani
věcem čistě tělesným, tedy třeba absenci sexu, prdům nebo třeba brazilce ( moudří
vědí, že se jedná o věc velice nepříjemnou, dobrovolně podstoupenou tak jednou
za život a co si budem povídat, zlatá žiletka! ).

Slabší povahy upozorňuji předem, tento blog není nic pro Vás. Vypněte počítač,
uvařte si heřánkový čaj a gratulujte si, že jste nepokračovaly ( povahy ) ve čtení.
Nejspíš by se Vám udělalo mdlo a to je zbytečné. Proč si kazit den?
Život je přeci tak krásný, jak krásný si ho uděláme :-)

Pohodový den přeju :-)         Severka.

PS: Jen bych se ještě vrátila k brazilce :-) Nikoho od ní neodrazuju, zkusit a zjistit
by měl každý za sebe.
Jedna má kamarádka se tomuto umění věnuje a výsledek rozhodně potěší :-)

3 komentáře:

  1. Nevím, co je brazilka, ale třeba se to tady dozvím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Brazilka je vyškubání obvyklého porostu na intimních místech... au! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi číslo :-) Budu věrná fanynka :-) Jsem totiž holka statečná :-D :-D :-D
    VGM a PM

    OdpovědětVymazat