středa 19. srpna 2015

Ze Severčina bláznivého deníku: 


večer: 1. přichází Seveřan z práce, odvážíme Tomáše, Mikešova spolužáka,
po 3 dnech domů a jedeme ke známým, příjemné posezení u kávy, moc fajn :-)
2. děti doma uklidily, já oběhla zvířata, Seveřan zalezl do postele, neb zas ve čtyři
 vstává, pohodička, moc fajn :-)
noc: 1. děti ještě něco hrají, Seveřan hajá, já mu vařím do práce lečo, co si objednal,
patlám obalovaný květák na druhý den, neb bude moc práce, peču perník a stíhám
být na FB, což je moc fajn :-)
2. dávám Seveřanovi ochutnat lečo a ptám se, jestli trochu nechce, uvařila jsem ho moc,
Seveřan nechce neb chce spát... po chvíli vráží do kuchyně, protože ho provokuju lečem,
tak mi ho jde za trest sežrat.... chutná mu, což je fajn :-)
3. nasycený Seveřan odchází definitivně spát, krmím myčku, píšu si na FB a jsem hrdá,
že nevečeřím, zdravě jíst je základ.... po 10-ti minutách se rozkládám a sežeru dobrou
třetinu květáku na zítra... nevadí, je ho pořád dost, jen mi jistě bude blbě...
ale teď je mi fajn :-) Seveřan spinká
4. uléhám a pouštím si vytouženou Partičku, abych stihla 2 minuty závěrečného tanečku.
to mě naštve, ale za chvíli budou Sběratelé kostí, tak si to vynahradím... zatím ovšem
dávají jakousi blbinu, tak dobrých 20 minut poctivě přepínám a čtu si. začínají Sběratelé
a já zjišťuji, že jsem tenhle díl viděla 3x... nevadí přepnu na satelit, jistě si něco najdu,
což je fajn :-) Seveřan spinká
5. nenajdu, tak rezignuji a přepínám na usb, kde mám Simpsonovi, u těch se mi bude
hezky usínat, což je fajn :-) Seveřan spinká
6. konečně si mohu oddechnout... vše je hotovo, o vše postaráno, spánek může přijít...
ozve se škrábání sítě, jdu rozsvítit do koupelny a otevřít okno - číča se vrací z flámu.
naše kojná dorazila, pouštím ji tedy k dětem do pokoje ke koťatům a uléhám což je fajn :-)
Seveřan spinká
7. další bušení na okno, zjevně se vrací biologická matka... už otráveně opět vstávám,
jdu do koupelny otevřu okno....  kočka vskakuje dovnitř a pouští na mě mrtvou myš... řvu,
sprostě nadávám a s hrůzou zjišťuji, že myš není mrtvá, protože zdrhá pod polici... kočka
poctivě číhá na myš z jedné strany, já se jí ze strany druhé snažím vymést prachovkou
na tyčce... což se podaří a já s potěšením zjišťuji, že je prachovka opravdu i elektrická,
neb se myši ježí všechny chlupy.... kočka si ji rovná v tlamě a já lehce doufám, že myš
bude probíjet... Seveřan spinká
8. snažím se kočku i s myší vyhnat ven, když moje malá otevírá s brekem dveře
do koupelny, držíc pevně Boba v náručí, že měla noční můru. špatného snu využívá
kočka, aby se prosmykla dveřmi a neomylně zamíří do dětského pokoje, kde nechala
malá otevřeno a kde spí koťata a myš jim dává na hraní.... Seveřan spinká
9. uklidňuji malou, že v pokojíku příšeru nemá a Bobík taky není sežraný, když ho stále
mačká a odvádím ji do dětského pokoje, kde jí narvu do postele a hledám myš...
Seveřan spinká
10. myš jsem nenašla, ale probudila jsem půlku baráku nadávkami, Seveřan stále spinká
11. pouštím malé pohádku a vypínám větrák, koťata si začínají hrát... malá prosí,
abych nechala otevřené dveře... vyhovím jí a vypínám svou televizi, abych ji nerušila,
zalézám do postele, Seveřan spinká
12. vstávám, protože pohádka nabírá na intenzitě, tak ji jdu zeslabit, vypadá to,
že malá usnula, opatrně zavírám dveře... zjevně ne dost opatrně, protože do nich
přivírám kotě, které následně opět budí polovinu domu, Seveřan stále chrní
13. znovu uklidňuji dceru, pro změnu synovi vystvěluji, že mě opravdu nebaví ho pořád
budit a odcházím z pokoje, přičemž bosou nohou šlapu na zadní polovinu myši...
nepropadám panice, odcházím zvracet do koupelny, torzo myši splachuji do záchodu
a nohu i ruce drhnu kartáčkem na nehty, podlahu beru domestosem na záchod...
pokoj voní borovicí, Seveřan pořád spí, to je neuvěřitelný
14. sedřené, pálící chodidlo se snažím namazat cal-gelem... když to umrtvuje dáseň,
může to umrtvit i nohu, vařím si kafe a hopsám na terasu na cigáro - zasloužím si ho,
Seveřan chrápe jako dřevorubec
15. odcházím do ložnice, abych zjistila, že má Seveřan v posteli novou kočku...
dávám jí na křeslo a zaléhám, už chci spát.... probuzená koťata válčí, Seveřan řeže
16. nemůžu usnout, koťata dělají bugr a skáčou po osmákovi, čímž ho budí a ten se
skrz klec dostává k jakémusi igelitu, kterým šustí... Seveřan je totálně tuhej
17. vstávám, šlapu na kotě, čímž opět budím syna, který začíná být vzteklý, a beru
osmákovi igelit. toho se zmocní kotě a odnáší ho pryč, Seveřan SPÍ!
18. kotě šustí debilním igelitem, ostatní se mu ho snaží sebrat, jsem vzteklá a nemůžu
usnout, Seveřan dadinká!
19. biologická matka a kojná se začnou hlasitě dohadovat, kašlu na kecy, že zvíře
je můj partner a obě hážu v koupelně z okna, uléhám, Seveřan je v limbu
20. vstávám, abych zavřelaa okno, do nějž střídavě buší biologická matka s kojnou
a dožadují se vstupu. dost nevybíravě je tituluji, Seveřan spí
21. je mi jedno, že vedle hraje pohádka i že Mikeš zapíná počítač, snažím se spát,
což nejde , protože Seveřan příšerně chrápe
22. koťata vesele poráží odpadkový koš a jezdí v něm, mě to nezajímá,
snažím se usnout, Seveřan spí
23. Seveřanovi zvoní budík, protahuje se a jednu mi ubalí... když zařvu, omluví se,
že mě vzbudil a stěžuje si že se špatně vyspal... nechávám ho žít, vařím kafe
a dodělávám mu svačinu, koťata spí
24. Seveřan se tulí, jak jsem hodná, že jsem s ním vstala a odchází do práce,
já piju kafe a kouřím na terase, je mi zima a nechce se mi spát, o nohy se mi tře
biologická matka, všichni ostatní chrní
25. ulehávám s ntb, sepisuji tento blábol a doufám, že spánek dorazí...
nedorazil, jdu hodit do pračky...

Žádné komentáře:

Okomentovat